۲۶ (دی) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2025 (Jan) 15

هفته‌نامه شماره ۶۶ | ۲۹آذر ۱۴۰۳

سپهرپیام، گروه خبر - فهیمه الماسی: مدیر شعب شرکت بیمه دی استان همدان گفت: افتخار بزرگ شرکت بیمه دی ارائه خدمات پوشش درمانی به خانواده‌های معزز شهداء و ایثارگران در سطح کشور است که در این راستا برنامه‌های منظمی چون دیدار با خانواده شهدا و تکریم از آنها و همچنین حل مشکلات درمانی و دارویی این عزیزان همواره در اولویت و دستور کار این شرکت بوده است.

سید حمید بختیاری در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه بیش از 70 هزار نفر تحت پوشش درمان تکمیلی بیمه دی هستند، اظهار کرد: از این تعداد قریب به 54 هزار نفر خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند که این اتفاق برای نخستین‌بار در سطح کشور اجرا شد.

وی ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار، با تبریک به فعالان این عرصه و قدردانی از زحمات آنها و ابراز خرسندی از وجود فعالان این عرصه در استان، اظهار کرد: ما همواره نیازمند کمک و حمایت رسانه‌های استان همدان در جهت معرفی و بهبود خدمات به آحاد مردم در بسترهای مختلف هستیم.

بختیاری سپس با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی صنعت بیمه‌ها و تغییرات روز افزون سطح زندگی آحاد مردم سخت نیازمند توسعه است، متذکر شد: عبارت روشن توسعه بیمه و همچنین کسب رضایتمندی مردم از خدمات جاری صنعت بیمه نیازمند یک هم‌افزاییِ بین بخشی است که نقش رسانه در این عرصه بسیار ویژه است.

وی گفت: اساساً یکی از نیازهای اصلی برای توسعه بیمه، آگاهی‌رسانی در خصوص فرهنگ و ادبیات بیمه است که نقش رسانه در انعکاس کیفیت خدمات صنعت بیمه بسیار مهم و جدی تلقی می‌شود.

مدیر شعب بیمه دی استان همدان با بیان این مطلب که شرکت بیمه دی به صورت ویژه دارای روحیه اجتماعی برون گرایانه است، خاطرنشان کرد: ما همواره بر نقش سازنده رسانه تأکید و امید داریم که به یاری اصحاب رسانه بتوانیم سطح کیفی خدمات خود را بهبود ببخشیم و میزان رضایتمندی مردم را بیش از پیش محقق سازیم. بختیاری در ادامه یادآور شد: در حال حاضر شرکت بیمه دی در سطح کشور 10 هزار مرجع طرف قرارداد دارد که از این تعداد 300 مرجع در استان همدان مشغول به فعالیت و خدمات‌رسانی می‌باشد و مشتریان می‌توانند تنها با ارائه کدملی خود و بصورت برخط از خدمات پوشش درمانی بهره‌مند شوند. وی ضمن اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم این شرکت تأسیس و راه‌اندازی ساختمانی با عنوان "ساختمان جبران" است، نیز اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این ساختمان سهولت ارائه خدمات درمانی با حضور کارشناسان ویژه در حوزه درمان با روحیه مشتری‌مداری است که برای نخستین‌بار توسط شرکت بیمه دی محقق شده است. بختیاری با اشاره به اینکه بیمه دی یکی از پنج شرکت بیمه برتر در کشور است، گفت: ما بستری را فراهم کردیم که علاوه‌بر ارائه بهترین خدمات درمانی بتوانیم در تمامی رشته‌های بیمه‌ای، بهترین و سریع‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کنیم.

مدیر شعب بیمه دی با تأکید بر اینکه شرکت بیمه دی در جهت پرداخت خسارت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به پرداخت هزینه‌ها و جبران آن می‌کند، تصریح کرد: تمامی هزینه‌ها با ارزیابی به‌موقع در کوتاه‌ترین زمان و به فوریت به حساب مشتری واریز می‌شود.

بختیاری در ادامه به راه‌اندازی اپلیکیشن دی‌دار در جهت ارائه خدمات بیمه‌ای به صورت دیجیتال اشاره کرد و افزود: این اپلیکیشن تمامی خدمات بیمه‌ای را به‌صورت شبانه‌روزی و غیرحضوری به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

بختیاری در پایان ضمن تأکید بر اهمیت بیمه عمر و نقش آن در آینده تحصیلی و شغلی فرزندان، ابراز کرد: بیمه عمر یک سرمایه‌گذاری سودآور در آینده والدین و فرزندانشان تلقی می‌شود که امید است مردم بتوانند آن را در برنامه‌های هدفمند زندگی خود جای دهند.


ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: